Właścicielem, Sprzedawcą oraz Administratorem Sklepu jest:
Kasjan Zarzycki
prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą CreoCraft Solutions – Kasjan
Zarzycki z siedzibą w Jeleniej Górze, pod adresem: Wodna 4/2, 58-560 Jelenia
Góra, NIP: 8862655619, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej
prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki.
1. Zakres przetwarzanych danych.
Administrator, za pośrednictwem Serwisu oraz innych form komunikacji zbiera i
przetwarza poniżej wyszczególnione dane osobowe Użytkowników przekazywane
podczas procesów rejestracji w Serwisie:
imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, … itp.
2. Cel i czas przetwarzania danych.
Przetwarzanie Państwa danych osobowych pozwala nam na świadczenie usług
m.in. utrzymanie
Państwa konta, realizowania zamówień, kontakt związany z wykonaniem umowy, a
także przesyłanie
informacji marketingowych (w tym newslettera).
Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz na czas
zgodny z
obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem przedawnienia roszczeń oraz
zobowiązań podatkowych.
Dane osobowe na przetwarzanie, których wyrazili Państwo zgodę będą
przechowywane do czasu cofnięcia
przez Państwa zgody.
3. Informacja o prawie do przeglądania, poprawiania, kasowania danych osobowych
(prawo do
bycia zapomnianym).
Użytkownik w każdej chwili ma prawo wglądu i zmiany swoich danych osobowych, a
także żądania
od Administratora niezwłocznego ich usunięcia („prawo do zapomnienia”).
4. Możliwość składania żądania z zakresu informacji o danych lub ich przetwarzania
w formie
Elektronicznej.
Żądania z zakresu przetwarzania danych osobowych mogą Państwo zgłaszać
mailowo na adres
administratora sklep@creocraft-solutions.pl
5. W przypadku przesyłania danych osobowych do odrębnego podmiotu lub
otrzymywania ich
z zewnętrznego źródłaTwoje dane osobowe mogą być przekazywane operatorowi płatności oraz firmie
kurierskiej.
Informacja o profilowaniu oraz efekcie profilowania danych
W naszym sklepie online! Chcemy zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie zakupowe, dlatego korzystamy z procesu profilowania danych osobowych. Profilowanie pozwala nam lepiej zrozumieć Twoje preferencje i potrzeby, co umożliwia nam dostarczanie spersonalizowanych ofert i rekomendacji produktów.
Poprzez analizę Twoich wcześniejszych zakupów, przeglądanych produktów oraz zachowań na stronie, jesteśmy w stanie lepiej dostosować naszą ofertę do Twoich indywidualnych zainteresowań. Dzięki temu możemy zaproponować Ci produkty, które są dla Ciebie najbardziej atrakcyjne, oszczędzając Twój czas i zapewniając satysfakcję z zakupów.
Chcemy podkreślić, że dbamy o ochronę Twojej prywatności. Wszystkie dane, które zbieramy i przetwarzamy w ramach profilowania, są chronione zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Masz także pełną kontrolę nad swoimi danymi i możesz w dowolnym momencie zmienić lub usunąć swoje preferencje zakupowe.
Informacja o prawie klienta do wniesienia skargi związanej z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych)
Jeśli masz jakiekolwiek obawy lub zastrzeżenia dotyczące sposobu, w jaki przetwarzamy Twoje dane osobowe w naszym sklepie online, masz prawo złożyć skargę do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
PUODO jest odpowiedzialny za nadzór nad przestrzeganiem przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i ma uprawnienia do ścigania naruszeń tych przepisów. Jeśli uważasz, że Twoje prawa zostały naruszone w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez naszą firmę, możesz złożyć skargę do PUODO.
Możesz skontaktować się z PUODO za pośrednictwem różnych środków komunikacji, w tym pisemnie, za pośrednictwem formularza internetowego lub osobiście. Na stronie internetowej PUODO znajdziesz więcej informacji na temat procedur składania skarg oraz kontaktów.
Pamiętaj, że zanim zdecydujesz się złożyć skargę do organu nadzorczego, zalecamy najpierw skontaktowanie się z nami, abyśmy mogli rozważyć Twoje obawy i podjąć odpowiednie kroki w celu rozwiązania problemu.
Dbamy o ochronę Twoich danych osobowych i jesteśmy gotowi podjąć wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych oraz rozwiązania wszelkich problemów, które mogą się pojawić. Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyłeś nasz sklep online, i zapewniamy, że Twoja prywatność jest dla nas priorytetem.
I: Postanowienia ogólne
https://creocraft-solutions.pl/produkt/dekoracja-liczba-1984-druk-3d/
1. Sklep internetowy dostępny pod adresem: www.creocraft-solutions.pl prowadzony jest
przez Kasjana Zarzyckiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą CreoCraft
– Kasjan Zarzycki – szczegółowe informacje dotyczące prowadzonej działalności
przedstawione są powyżej.
• 2. Regulamin sporządzony jest w języku polskim i stanowi wzorzec umowny umowy
zawieranej na odległość, zgodnie z obowiązującymi powszechnie przepisami prawa
polskiego.
• 3. W celu zawarcia Umowy ze Sprzedawcą Kupujący może skorzystać z prawa do
negocjacji warunków Umowy lub zawrzeć ze Sprzedawcą Umowę w oparciu o niniejszy
Regulamin.
• 4. Treść Regulaminu, w przypadku odrębnej decyzji Kupującego stanowi treść zawartej
Umowy pomiędzy Stronami. Treść Umowy zostaje stosownie do obowiązujących przepisów
utrwalona oraz udostępniona Kupującemu na trwałym nośniku, w celu zagwarantowania
Kupującemu możliwości powołania się na niego w razie potrzeby.
• 5. Sprzedaż prowadzona jest na terenie Rzeczpospolitej Polski.
• 6. Klient ma możliwość zapoznania się z kodeksem dobrych praktyk przedsiębiorców.
Kodeks dobrych praktyk znajduje się w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r o przeciwdziałaniu
nieuczciwym praktykom rynkowym. Aktualne brzmienie Ustawy jest dostępne pod adresem
http://isap.sejm.gov.pl/
• 7. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych,
oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
• 8. Ceny podane na stronie Sklepu internetowego wyrażone są w złotych polskich
• 9. Kupujący może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
poprzez stronę internetową www.creocraft-solutions.pl
• 10. Komunikacja ze Sprzedawcą dokonywana przez Kupującego powoduje ponoszenie
przez Kupującego kosztów, jakie wynikają z umów zawartych przez Kupującego z
podmiotami trzecimi, za możliwość korzystania z określonych form komunikacji na odległość
Sprzedawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani świadczeń za możliwość
komunikowania się z nim.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą właściwe
przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30
maja 2014r o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997
roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
• 13. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać
jakichkolwiek praw Kupującego będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze
zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W
przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami,
pierwszeństwo mają te przepisy.
• 14. Konsument w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego załatwienia
sprawy poprzez:
a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego
b) mediację
c) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej
d) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu od Federacji Konsumentów,
korzystając z bezpłatnej infolinii konsumenckiej 800 007 707.II: Definicje
• 1. REGULAMIN – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami; informujący o obowiązkach
oraz uprawnieniach dwóch Stron Umowy;
• 2. STRONA – stroną Umowy jest Kupujący lub Sprzedawca; w przypadku pojęcia Strony –
rozumie się Kupującego oraz Sprzedawcę łącznie;
• 3. UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – Umowa zawarta na odległość przez Strony,
przy braku jednoczesnej obecności dwóch Stron Umowy; Umowa zawierana jest z
wykorzystaniem Kanałów Komunikacji na odległość, dostępnych w Sklepie;
• 4. KANAŁY KOMUNIKACJI – określone w pkt 10 I POSTANOWIEŃ OGÓLNYCH formy
składania zamówień na odległość;
• 5. UMOWA – umowa zawarta przy jednoczesnej obecności dwóch Stron; zawarta podczas
osobistego odbioru w Sklepie, wskutek Rezerwacji dokonanej przez Kupującego;
• 6. REZERWACJA – każde zamówienie z odbiorem osobistym złożone przez Kupującego
poprzez dostępne Kanały Komunikacji, w celu zarezerwowania określonego produktu na
dany dzień odbioru. Umowa w tym przypadku zawierana jest w momencie odbioru
osobistego w Sklepie stacjonarnym;
• 7. SKLEP STACJONARNY – miejsce prowadzenia sprzedaży bezpośredniej przez
Sprzedawcę;
• 8. SKLEP – sklep internetowy dostępny pod adresem: www.creocraft-solutions.pl
• 9. SPRZEDAWCA – Kasjan Zarzycki
prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą CreoCraft Solutions – Kasjan
Zarzycki z siedzibą w Jeleniej Górze, pod adresem: Wodna 4/2, 58-560 Jelenia
Góra, NIP: 8862655619, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiejprowadzonej przez ministra
właściwego d.s. gospodarki.
• 10. USŁUGODAWCA – Kasjan Zarzycki
prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą CreoCraft Solutions – Kasjan
Zarzycki z siedzibą w Jeleniej Górze, pod adresem: Wodna 4/2, 58-560 Jelenia
Góra, NIP: 8862655619, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez
ministra właściwego d.s. gospodarki.
• 11. KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca
osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za
pośrednictwem Sklepu internetowego;
• 12. KONSUMENT – osoba fizyczna nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu
internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową
• 13. KUPUJĄCY – Klient oraz Konsument łącznie;
• 14. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie
posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca
produkty za pośrednictwem sklepu internetowego;
• 15. ZAMÓWIENIE – złożona przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu internetowego
oferta zawarcia umowy sprzedaży;
• 16. UŻYTKOWNIK – każdy podmiot korzystający ze sklepu internetowego;
• 17. KONTO – indywidualny panel administracyjny Użytkownika dostępny po dokonaniu
rejestracji i zalogowaniu w Sklepie internetowym oznaczony loginem i hasłem, służący
zawieraniu umów sprzedaży;
• 18. REJESTRACJA – proces polegający na utworzeniu przez Użytkownika Konta w Sklepie
internetowym;• 19. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży towaru zawarta pomiędzy Sprzedawcą a
Kupującym za pośrednictwem Sklepu internetowego;
• 20. PRODUKT – każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem sklepu internetowego;
• 21. FORMA PŁATNOŚCI – forma zapłaty za zamówiony produkt, wybrana przez
Kupującego podczas składanego Zamówienia oferowana przez Sklep lub w wyniku
indywidualnych ustaleń prowadzonych ze Sklepem w innej formie niż prezentowane na
stronie internetowej formy płatności;
• 22. FORMA DOSTAWY – forma dostarczenia zamówionego produktu, wybrana przez
Kupującego podczas składanego Zamówienia lub w wyniku indywidualnych ustaleń
prowadzonych ze Sklepem w innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy
dostawy;
• 23. DOKUMENT SPRZEDAŻY – Paragon będący potwierdzeniem umowy sprzedaży;
• 24. ZAŁĄCZNIKI – informacja o prawie odstąpienia od umowy oraz wzór formularza
odstąpienia od umowy;
• 25. KODEKS DOBRYCH PRAKTYK – zbiór zasad postępowania, przyjęty w powszechnie
obowiązującym prawie w postaci norm etycznych oraz zawodowych w celu przeciwdziałania
nieuczciwym praktykom rynkowym, który stosowany jest przez Sprzedawcę;
• 26. INFORMACJA – informacja o produkcie, znajdująca się przy zdjęciu produktu,
stanowiąca opis najważniejszych określeń oraz charakterystyki danego produktu,
umożliwiający Kupującemu zapoznanie się z jego właściwościami;
• 27. KOSZYK – forma magazynowania wybranych przez Kupującego produktów w celu
późniejszego ich zakupu;
• 28. MIEJSCE WYDANIA PRODUKTU – miejsce wskazane przez Kupującego w złożonym
zamówieniu, pod który ma zostać dostarczony zakupiony przez Kupującego produkt;
• 29. MOMENT WYDANIA PRODUKTU – moment, w którym Kupujący lub inna upoważniona
do odbioru osoba obejmuje produkt będący przedmiotem zawartej umowy w posiadanie;
• 30. ADRES REKLAMACYJNY ORAZ ADRES ODSTĄPIENIA OD UMOWY – adres lub
adresy wskazane przez Sprzedawcę jako adresy do składania określonych oświadczeń,
będące adresami do korespondencji;
• 31. PRZEDMIOT UMOWY lub PRZEDMIOT ŚWIADCZENIA – wybrane przez Kupującego
produkty lub usługi, będące przedmiotem Umowy lub przedmiotem Świadczenia; w zakres
przedmiotu Umowy wlicza się również świadczenie Dostawy produktu przez Sprzedawcę, w
przypadku wybrania przez Kupującego jednej z oferowanych przez Sprzedawcę form
dostawy produktu;
• 32. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – funkcjonalności systemu
teleinformatycznego oraz informatycznego umożliwiające Usługodawcy oferowanie
określonych technicznych rozwiązań jak: możliwość założenia i prowadzenia Konta w
Sklepie internetowym oraz umożliwienie jednorazowej możliwości złożenia Zamówienia
przez Formularz Zamówienia znajdujący się w Sklepie Internetowym; bez jednoczesnej
obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie
Usługobiorcy, przesyłane i otrzymywane za pomocą urządzeń do elektronicznego
przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, które są w całości
nadawane, odbierane lub transmitowane za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne;
• 33. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – znajdujący się w Sklepie internetowym system
techniczny umożliwiający złożenie Zamówienia przez Kupującego poprzez dostępne pola
formularza, bez konieczności dokonywania uprzedniej Rejestracji w Sklepie internetowym;
• 34. SYSTEM INFORMATYCZNY – struktury techniczne, informatyczne oraz
oprogramowanie umożliwiające transmisję;
• 35. WADA – wada prawna lub wada fizyczna zakupionego produktu;
III: Rejestracja
• 1. Rejestracja w Sklepie internetowym jest dobrowolna i bezpłatna.• 2. W celu dokonania Rejestracji w Sklepie Użytkownik powinien wypełnić formularz
rejestracji znajdujący się na stronie internetowej Sklepu, podając w nim swoje prawdziwe
dane.
• 3. Użytkownik w celu pomyślnego przejścia procesu Rejestracji zobowiązany jest podać
następujące dane:
a) E-mail
b) Imię
c) Nazwisko
d) Ulica i nr domu/mieszkania
e) Miasto
f ) Kod pocztowy
g) Kraj
h) Telefon
Opcjonalnie może podać Nazwę Firmy oraz NIP, oraz wskazać inny Adres wysyłki, niż dane
Zamawiającego.
• 4. Po wypełnieniu przez Użytkownika pól formularza rejestracji wymaganymi na wskazany
adres email zostanie przesłany link aktywacyjny.
• 5. W celu utworzenia Konta Użytkownika należy kliknąć w link potwierdzający założenie
konta.
• 6. W przypadku gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną
zmianie, Użytkownik proszony jest do ich aktualizacji w celu doprowadzenia do stanu
zgodnego z rzeczywistością.
• 7. W sytuacji, gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie
po rozpoczęciu realizacji zamówienia, Użytkownik jest proszony do ich aktualizacji i
poinformowaniu o tym Sklepu.
IV: Zamówienia
• 1. Kupujący może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
poprzez stronę internetową www.creocraft-solutions.pl , mailem pod adresem:
sklep@creocraft-solutions.pl , oraz w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem
dni ustawowo wolnych od pracy poprzez telefon i fax-em pod numerem +48 884439307.
• 2. Zamówienia realizowane są w godzinach pracy sklepu w dni robocze od poniedziałku do
piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz innych sytuacji powodujących
niefunkcjonowanie sklepu)
• 3. Sklep prowadzi sprzedaż na terytorium Polski.
• 4. Firmy z siedzibą w krajach Unii Europejskiej posiadające NIP europejski.
• 5. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną
Sprzedawcy przez Kupującego.
• 6. Rejestracja i założenie konta nie jest warunkiem koniecznym złożenia zamówienia w
Sklepie www.creocraft-solutions.pl Kupujący ma możliwość złożenia zamówienia za
pośrednictwem sklepu internetowego bez uprzedniej rejestracji.
• 7. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien dodać do „Koszyka” produkt, który
zamierza kupić. Dodanie produktu do „Koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem
zamówienia. Produkty mogą być dodawane lub usuwane z „Koszyka”.
• 8. „Koszyk” umożliwia Kupującemu zarządzanie zamawianymi produktami oraz przeliczanie
wartości zamówienia.• 9. Aby sfinalizować zamówienie należy dodać do „Koszyka” wybrane przez siebie produkty.
Kolejnym krokiem jest określenie sposobu wysyłki towaru i sposobu płatności. Po dokonaniu
tych czynności należy wybrać przycisk „złóż zamówienie” w przypadku potwierdzenia
złożonego zamówienia.
• 10. Po złożeniu prawidłowego zamówienia, zamówienie uważa się za przyjęte. Zamówienia
złożone w ten sposób są potwierdzane mailowo. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się
wysłanie przez Sklep potwierdzenia złożenia zamówienia.
• 11. Kupujący może dokonać e-mailem lub telefonicznie zmiany w zamówieniu, lub wycofać
zamówienie w całości, jeżeli nie zostało ono wysłane.
• 12. Zamówiony towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez Kupującego
• 13. Wysyłka towaru następuje maksymalnie w ciągu 72 godzin od daty zaksięgowania
pełnej należności na konto sklepu w przypadku zamówień płatnych przelewem lub od
złożenia zamówienia w przypadku wybrania opcji płatności za pobraniem. W przypadku
wyboru opcji odbioru osobistego, płatność następuje przy odbiorze towaru.
• 14. Dniem wykonania Umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego jest dzień
odbioru przesyłki przez Kupującego. W przypadku Umowy zawartej w Sklepie
stacjonarnym, zawartej po wcześniejszej Rezerwacji produktu z wykorzystaniem Sklepu
internetowego, dniem wykonania Umowy jest odebranie przez Kupującego produktu w
Sklepie stacjonarnym.
V: Sposób płatności
• 1. Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto
• 2. Sklep przewiduje następujące rodzaje płatności:
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
• 3. Kupujący dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości
kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
• 4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w
szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmiot realizujący
dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.
• 5. Aktualne ceny oraz wysokości kosztów dostawy przedstawione są na podstronie Sklepu
internetowego oraz są widoczne na poziomie Koszyka.
VI: Realizacja dostawy
Koszty dostawy zawierają się w kwocie od 10 zł do 20 zł i jest zależny od gabarytu przysyłki.
• 1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
• 2. Zamówiony towar dostarczany jest za pomocą firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.
Kupujący jest obciążony kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.
• 3. Zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu płatności, przy wyborze płatności
przelewem lub innych przelewów. Niezwłocznie po złożeniu i skompletowaniu zamówienia
realizowane są dostawy za pobraniem.
• 4. Ceny transportu zależne są od sposobu składanego zamówienia jak również wybranego
sposobu zapłaty i są podawane Klientowi w momencie składania zamówienia.
• 5. Kupujący jest obciążony kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. Dostępne
sposoby dostawy są widoczne na poziomie Koszyka.
• 6. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest
dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy,zawiadomi o tym Klienta, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego
zamówienia.
• 7. Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie
zamówionych przez Klienta z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia,
Sprzedawca może za zgodą Klienta spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej
samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony
przez strony sposób.
• 9. W przypadku sytuacji opisanej powyżej w pkt 6 informacja o odpowiedzialności za
przesyłkę przekazywana jest Kupującemu przez Sprzedawcę drogą e-mail na wskazany
adres kontaktowy po złożeniu zamówienia.
• 10. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest
dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy,
zawiadomi o tym Kupującego, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez
niego zamówienia
• 11. Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie
zamówionych przez Kupującego z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia,
Sprzedawca może za zgodą Kupującego spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej
samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony
przez Strony sposób.
• 12. Zaleca się, aby Konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarę
możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności
przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.) spisał
odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych
roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia
przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Konsument
skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze Sprzedawcą
telefonicznie: +48 884439307 bądź na adres e-mail: sklep@creocraft-solutions.pl
• 13. Kupujący który nie jest Konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest
zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności
przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy etc.). W
przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie
transportu klient powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze
Sprzedawcą telefonicznie: +48 884439307 bądź na adres
e-mail: sklep@creocraft-solutions.pl
VII: Reklamacje rękojmia
• 1. W przypadku umów zawieranych z Konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu
cywilnego, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach
określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego za wady fizyczne lub prawne (
rękojmia).
• 2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed
upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem
świadczenia sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania
rzeczy Konsumentowi.
• 3. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od
wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak nie wcześniej
niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli
przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania
rzeczy Konsumentowi.
• 4. W przypadku gdy określony przez Sprzedawcę lub producenta termin przydatności
rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy
Konsumentowi, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy
stwierdzone przed upływem tego terminu.• 5. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową. W szczególności
rzecz sprzedana jest niezgodna z Umową jeżeli:
a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze względu na cel w Umowie
oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym
przedstawiając próbkę lub wzór;
c) nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy, a
Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d) została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym
• 6. Na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub
jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej
działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie rzeczy sprzedanej w
swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się
jako producent.
• 7. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności określonej w pkt 5c wyłącznie w sytuacji
gdy:
a) udowodni, że zapewnień tych nie znał lub oceniając rozsądnie nie mógł znać;
b) wykaże, że zapewnienia nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta;
c) treść zapewnień została sprostowana przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą
• 8. Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i
uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za
którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Kupującego, który postąpił według
instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.
• 9. W przypadku Umowy z Konsumentem, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed
upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia
niebezpieczeństwa na Konsumenta. W sytuacji stwierdzenia wady po upływie roku od
momentu wydania rzeczy obowiązek wykazania, że wada istniała w produkcie w momencie
zakupu spoczywa na Konsumencie.
• 10. Konsument, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:
a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy;
c) żądać wymiany produktu na wolny od wad;
d) żądać usunięcia wady
• 11. Konsument, nie może odstąpić od Umowy jeżeli wada jest nieistotna.
• 12. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt
Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na Adres Reklamacyjny, a jeżeli ze względu na
rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby
nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w
miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedawcę
Konsument jest upoważniony do odesłania
rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedawcy.
• 13. Sprzedawca prosi, aby w celu ułatwienia procesu reklamacyjnego dołączyć opis
niezgodności towaru z Umową.
• 14. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do zgłoszenia Konsumenta. W
przeciwnym razie uważa się, że Sprzedawca uznał oświadczenie lub żądanie Konsumenta
za uzasadnione.• 15. Sprzedawca, w przypadku żądania Konsumenta określonego w pkt. 10 a lub b może
wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunąć, pod warunkiem, że nastąpi to
niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
• 16. Jeżeli jednak, rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo
Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub
usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
• 17. Konsument może, zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać
wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że
doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest
niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem
proponowanym przez Sprzedawcę, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów
uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj oraz znaczenie stwierdzonej wady jak
również zwraca się uwagę na niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób
zaspokojenia roszczenia.
• 18. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądania Konsumenta jeżeli
doprowadzenie do zgodności z Umową, rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez
Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim, możliwym sposobem
doprowadzenia do zgodności rzeczy z Umową wymaga nadmiernych kosztów.
• 19. W przypadku obniżenia ceny, obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do
ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy
bez wady.
• 20. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć
wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
• 21. W sytuacji, gdy rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od
Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od
wad lub usunięcia wady. W razie niewykonania ego obowiązku przez Sprzedawcę,
Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo
Sprzedawcy.
• 22. Sprzedawca może odmówić demontażu oraz ponownego zamontowania jeżeli koszt
tych czynności przewyższa cenę rzeczy sprzedanej.
• 23. Konsument, w przypadku opisanym powyżej może żądać od Sprzedawcy demontażu i
ponownego zamontowania, jednakże jest zobowiązany ponieść część kosztów związanych
z tym w wartości przewyższającej cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedawcy
zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy
sprzedanej.
• 24. W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami
w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego,
odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
• 25. Zgodnie z terminami wskazanymi w pkt 2, 3 oraz 4 niniejszego działu Regulaminu
Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od mowy albo obniżeniu ceny z
powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na
wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od
Umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do
wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
• 26. W przypadku dochodzenia przed sądem, sądem polubownym jednego z uprawnień z
tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przewidzianych Ustawą,
przysługujących Konsumentowi z tego tytułu ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego
zakończenia postępowania w tej sprawie. Odpowiednio zasady te stosuje się również do
postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu
rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd
zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia
prowadzonej mediacji.
• 27. Bieg terminu do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy
sprzedanej rozpoczyna się od dnia w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, ajeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa podmiotu
trzeciego – od dnia w którym orzeczenie lub inna decyzja organu wydana w sporze z
podmiotem trzecim stała się prawomocna.
• 28. Jeżeli z powodu wady rzeczy sprzedanej Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu
od Umowy albo obniżeniu ceny, może od żądać naprawienia szkody którą poniósł przez to,
że zawarł Umowę nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem
okoliczności, za które Sprzedawca nie ponowi odpowiedzialności a w szczególności może
żądać zwrotu kosztów zawarcia Umowy, kosztów odebrania, przewodu, przechowania i
ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim odniósł z
nich korzyści a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz kosztów procesy.
• 29. Powyższe nie uchybia przepisom powszechnie obowiązującym o obowiązku
naprawienia szkody na zasadach ogólnych.
• 30. W przypadku zatajenia wady przez Sprzedawcę upływ terminu nie wyłącza uprawnień z
tytułu rękojmi.
• 31. Adresem reklamacyjnym jest: CreoCraft Solutions – Kasjan Zarzycki 58-560 Jelenia
Góra, ul. Wodna 4/2
VIII: Gwarancja
Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta
Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej – przedsiębiorcy na prawach konsumenta zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
IX: Polityka cookies
1. Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe,
przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie).
Cookies
mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora.
2. Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie
uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach:
1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron
internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
2. marketingowych (remarketing)
3.określania profilu Użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach
reklamowych, w szczególności sieci Google,
4. zapewnienia prawidłowego działania Sklepu.
3. Istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej przez Użytkownika, która
uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Jednak, w takiej sytuacji,
korzystanie ze strony internetowej przez Użytkownika może być utrudnione.
4. Pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu poprzez odpowiednie funkcje
przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi
dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.5. Pod tymi linkami zamieszczone są informacje o sposobach usunięcia cookies w
najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:
Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek,
Opera: http://help.opera.com/Linux/9.60/pl/cookies.html,
Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl,
Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
Safari: http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL
• 1. Sklep internetowy www.creocraft-solutions.pl wykorzystuje pliki typu cookies w celu
gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze sklepu przez Użytkownika.
• 2. Plikami typu cookies są pliki tekstowe zapisywane przez przeglądarkę internetową
Użytkownika na jego komputerze, pozwalające na identyfikację Użytkownika oraz
utrwalające jego preferencje na podstawie historii odwiedzanych witryn internetowych.
• 3. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych ( przeglądarka internetowa )
zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym
Użytkownika. Użytkownicy mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka
internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne
blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub
dokumentacja przeglądarki internetowej.
• 4. Pliki typu cookies umożliwiają utrzymanie sesji użytkownika bez konieczności ponownego
wpisywania loginu i hasła na każdej podstronie.
• 5. Sklep internetowy www.creocraft-solutions.pl wykorzystuje następujące pliki cookies:
a) stałe;
b) analityczne;
c) zewnętrzne.
• 6. Sklep zbiera pliki cookies w następujących celach:
a) identyfikacji Klientów i pokazywania, że są zalogowani
b) zapamiętywania produktów dodanych do koszyka w celu złożenia zamówienia
c) zapamiętania danych z wypełnionych formularzy zamówienia lub danych logowania do sklepu
d) utrzymywania sesji klienta po zalogowaniu, dzięki której klient nie musi na każdej podstronie
sklepu wpisywać loginu i hasła
e) dostosowania zawartości strony internetowej do preferencji użytkownika
f) optymalizacji korzystania ze strony internetowej sklepu przez użytkownika tworzenia
anonimowych statystyk które pomagają zrozumieć w jaki sposób Użytkownik korzysta ze strony
internetowej, co umożliwia ulepszenie jej struktury i zawartości
• 7. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą
podlegać:
a) czas nadejścia zapytania
b) czas wysłania odpowiedzi
c) nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTPd) informacje o błędach, jakie nastąpiły przy transakcji HTTP
e) adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Użytkownika – w przypadku gdy przejście do
strony sklepu nastąpiło poprzez odnośnik
f) informacje o przeglądarce Użytkownika
g) informacje o adresie IP
• 8. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
• 9. Wszyscy pracownicy Administratora zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie ochrony
danych osobowych.
• 10. Dostęp do danych osobowych mają wyłącznie osoby, które posiadają odpowiednie
upoważnienie do dostępu do danych.
X: Odstąpienie od umowy – zwroty produktów
• 1. Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na
odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z
wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta,
składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia
mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia
przed jego upływem. Oświadczenie
można wysłać drogą elektroniczną na adres: sklep@creocraft-solutions.pl bądź też
listownie na adres:
Creocraft Solutions – Kasjan Zarzycki
Ul. Wodna 4/2, 58-560 Jelenia Góra
• 2. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu który stanowi Załącznik do niniejszego
Regulaminu i które zostało wysłane do Konsumenta wraz z produktem, dostępnym również
pod adresem www.creocraft-solutions.pl lub w innej formie, zgodnie z ustawą o prawach
Konsumenta.
• 3. Wraz z oświadczeniem, o którym mowa w punkcie 1, Klienta prosi się również o
przesłanie informacji o aktualnym numerze konta, na który należy dokonać zwrotu
należności.
• 4. Sprzedawca potwierdza Konsumentowi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o
odstąpieniu od umowy jego otrzymanie. Potwierdzenie takie wysyłane jest na adres e-mail,
podany przy Zamówieniu lub wskazany jako kontaktowy na złożonym oświadczeniu o
odstąpieniu od umowy.
• 5. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą.
• 6. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt lub produkty niezwłocznie, nie później niż 14
dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy.
• 7. Konsument zwraca przedmiot lub przedmioty Umowy od której odstąpił na własne ryzyko
oraz koszt.
• 8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu lub produktów
będących przedmiotem Umowy, następujące po korzystaniu z produktu lub produktów w
sposób wykraczający poza zwykły zarząd produktem, w celu stwierdzenia cech,
funkcjonalności oraz charakteru produktu.
• 9. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie
dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia produktu z zastrzeżeniem, że:
a) Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób
zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami;b) w przypadku wybrania przez Konsumenta sposobu dostarczenia produktu inny niż
najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest
zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;
c) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem
korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonalności o czym mowa w pkt. 8 powyżej;
• 10. Konsument, w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość na usługi
rozpoczęte za zgodą Konsumenta przed upływem terminu odstąpienia od Umowy, ma
obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy.
• 11. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z
uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub
wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa
spełnionego świadczenia.
• 12. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na
nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem
terminu do odstąpienia od Umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego
mu terminu prawa odstąpienia od Umowy w chwili udzielania takiej zgody lub
przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1 Ustawy o
prawach konsumenta.
• 13. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do
chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
• 14. Konsumentowi, zgodnie z art. 39 Ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje prawo
do odstąpienia od Umowy w przypadkach:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od Umowy
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia
od Umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona
przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po 30 dni i
których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania
pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te,
których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne
do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo do odstąpienia od Umowy przysługuje
Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte
po dostarczeniu;
j) o dostarczenie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
k) zawartej na drodze aukcji publicznej;
l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu
rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami
rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w Umowie oznaczono dzień lub okres
świadczenia usługi;
m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do
odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia
od Umowy;
Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej – przedsiębiorcy na prawach konsumenta zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
XI: Świadczenie usług drogą elektroniczną
• 1. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego następujące Usługi
Elektroniczne:
a) założenie i prowadzenie Konta w Sklepie internetowym
b) umożliwienie złożenia zamówienia poprzez odpowiedni Formularz
• 2. Świadczenie Usług elektronicznych przez Usługodawcę jest bezpłatne.
• 3. Umowa o świadczenie Usług Elektronicznych polegających na prowadzeniu Konta w
Sklepie internetowym zawarta jest na czas nieoznaczony.
• 4. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia
zamówienia poprzez odpowiedni Formularz zawierana jest na czas oznaczony i ulega
rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia albo zaprzestania składania zamówienia przez
Usługobiorcę.
• 5. Zalecane wymagania techniczne współpracy z systemem teleinformatycznym to:
komputer z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka
internetowa: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i
cookies, Mozilla Firefox w wersji 4.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies
albo Google Chrome w wersji 8 lub nowszej. Zalecana rozdzielczość monitora 1024×768
pikseli.
• 6. Usługobiorca jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny
z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw
własności intelektualnej osób trzecich. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o
charakterze bezprawnym. Zabronione jest korzystanie z Usług elektronicznych w sposób
bezprawnie zakłócający funkcjonowanie Sklepu internetowego poprzez użycie określonego
oprogramowania lub urządzeń oraz rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie internetowym
niezamówionej informacji handlowej.
• 7. Usługobiorca może składać reklamacje związane ze świadczeniem usługi elektronicznej
za pośrednictwem Sklepu internetowego poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres
poczty elektronicznej: creocraft.kontakt@gmail.com lub pisemnie na adres: CreoCraft
Solutions – Kasjan Zarzycki , ul Wodna 4/2, 58-560 Jelenia Góra. Usługodawca rozpatrzy
reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni liczonych od dnia złożenia
reklamacji.
• 8. Usługobiorca może wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym bezterminową usługę o
świadczenie Usługi elektronicznej o charakterze ciągłym w każdym czasie i bez
wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem
poczty elektronicznej na adres: creocraft.kontakt.pl lub pisemnie na adres: CreoCraft
Solutions – Kasjan Zarzycki , ul Wodna 4/2, 58-560 Jelenia Góra.• 9. Usługodawca może wypowiedzieć bezterminową umowę o świadczenie Usługi
elektronicznej w przypadku gdy Usługobiorca obiektywnie lub uporczywie narusza
Regulamin, a w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po
bezskutecznym, jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania, z wyznaczeniem odpowiedniego
terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od złożenia oświadczenia woli o
wypowiedzeniu.
• 10. Na drodze porozumienia stron, Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać Umowę o
świadczenie Usługi drogą elektroniczną w każdym czasie.
• 11. Wypowiedzenie Umowy o świadczenie usługi elektronicznej zawartej na czas
nieoznaczony przez Usługodawcę lub Usługobiorcę nie narusza praw lub świadczeń
nabytych przez Strony w czasie trwania Umowy.
• 12. Usługodawca udzieli odpowiedzi w sprawie Reklamacji na podany przez Usługobiorcę
adres email lub w inny, uzgodniony przez Strony sposób.
Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej – przedsiębiorcy na prawach konsumenta zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
XII: Postanowienia końcowe
• 1) Zmiana treści niniejszego Regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu
Użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 dni przed
dniem ich wejścia w życie.
• 2) Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą
realizowane zgodnie z jego postanowieniami. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na
wprowadzenie zmian w Regulaminie może usunąć swoje Konto.
• 3) Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem
w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny
właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
• 4) Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest
konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd
powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sklepu.
• 5) Użytkownicy mogą kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
a) telefon: +48 884439307
b) e-mail: sklep@creocraft-solutions.pl
• c) pisemnie na adres: CreoCraft Solutions – Kasjan Zarzycki , ul Wodna 4/2, 58-560
Jelenia Góra.
• 6) Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za
pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego.
• 7) Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie
lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.
• 8) Nazwa Sklepu internetowego CreoCraft Solutions l adres pod którym jest dostępny:
www.creocraft-solutions.pl oraz wszelkie materiały w nim się znajdujące stanowią przedmiot
prawa autorskiego i podlegają ochronie prawnej. Wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich
bez zgody właściciela Sklepu jest zabronione.
• 9) Kontakt ze sklepem możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod
numerem telefonu: +48 884439307 . Całodobowo można kontaktować się poprzez e-mail:
sklep@creocraft-solutions.pl .
• 10) Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 26 lutego 2024 roku.
Regulamin Usługi CreoOchrona +
1. Opis Usługi
CreoOchrona + to dodatkowa opcja ubezpieczenia, która zapewnia ochronę Twojego wydruku 3D na okres 2 lat. W przypadku uszkodzenia wydruku w wyniku nieszczęśliwego wypadku, klient ma prawo do otrzymania nowego egzemplarza bez dodatkowych kosztów.
2. Zakup i Dostępność
- Usługa CreoOchrona + jest dostępna do każdego produktu zakupionego w naszym sklepie internetowym. Można ją dokupić podczas zakupu produktu, a opcja ta znajduje się w karcie produktu na stronie sklepu.
3. Wykupienie i Aktywacja
- Aby skorzystać z CreoOchrona +, klient musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji ubezpieczenia.
- W momencie zakupu CreoOchrona +, klient zobowiązuje się do podania wszystkich wymaganych danych osobowych, w tym: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz adres dostawy produktu. Numer rachunku/faktury będzie potrzebny przy zgłoszeniu szkody.
4. Zgłaszanie Szkody
- W przypadku uszkodzenia wydruku, klient jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia szkody korzystając z formularza kontaktowego na stronie internetowej w zakładce „Kontakt”. Klient musi podać wszystkie niezbędne dane, które były składane przy zamówieniu, oraz numer faktury otrzymanej przy zamówieniu.
- Uszkodzenia muszą być zgłoszone nie później niż 30 dni od dnia ich wystąpienia.
5. Weryfikacja, Realizacja oraz Wyłączenia i Ograniczenia
- Po zgłoszeniu szkody, klient jest zobowiązany do wysyłki uszkodzonego produktu do naszej firmy na własny koszt. Sklep nie pokrywa kosztów związanych z przesyłką uszkodzonego produktu.
- Po dostarczeniu uszkodzonego produktu, sklep przeprowadzi weryfikację zgłoszenia. W przypadku pozytywnej weryfikacji, sklep zleci produkcję nowego egzemplarza produktu oraz zapewni jego bezpłatną wysyłkę do klienta. Koszt przesyłki nowego produktu pokrywa sklep.
6. Ochrona Danych Osobowych
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez sklep w celu realizacji usługi CreoOchrona +, zgodnie z polityką prywatności sklepu.
- Dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
7. Zmiany Regulaminu
- Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie CreoOchrona +. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej sklepu i będą obowiązywać od dnia ich publikacji.
8. Kontakt
Wszelkie pytania dotyczące usługi CreoOchrona + można kierować na adres e-mail: sklep@creocraft-solutions.pl lub kontaktując się z działem obsługi klienta pod numerem telefonu: 884439307.